Anna Hrnečková

Divadelní herečka, absolventka pražské konzervatoře, studentka FF UK a DAMU. Věnovala se také pedagogické činnosti. Účinkuje mj. v divadelním představení Česká pornografie, které ve své audiopodobě vydalo vydavatelství Tympanum v rámci projektu Visegrad.

Anna Hrnečková

Po úspěšném absolutoriu na hudebně dramatickém oddělení pražské konzervatoře začala studovat obor Divadelní věda na filosofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Současně začala studovat na pražské DAMU obor dramatická výchova. Jako studentka herectví se svými spolužačkami založila divadelní skupinu NuN, kde se významně podílela i na produkční práci. Mezi nejznámější inscenace patří Bakchantky dnes v režii Viktorie Čermákové. S Viktorií Čermákovou a Evou Salzmannovou pak také spoluzakládala soubor DST (Divadelní studio Továrna) ve kterém nazkoušela role v inscenacích „Horáková, Gotwald“ a „Česká pornografie“ uváděné v pražském divadle LaFabrika.

Věnovala se také pedagogické činnosti: Učila dramatickou výchovu na Farním úřadu v Benátkách nad Jizerou, pedagogicky spolupracovala s pražskou hereckou a taneční akademií HÁTA v Praze a v roce 2006 se s režisérem Jiřím Adámkem podílela na vedení divadelních dílen pro festival VyšeHrátky. Slyšet ji můžeme v dramatizované četbě Česká pornografie vzniklé podle románu P. Hůlové Umělohmotný třípokoj.

Poslední aktualizace: 28.10.2013 19:47


Spolupráce na titulech

Česká pornografie

Petra Hůlová: Česká pornografie

Čtyři ženy v nekompromisní komedii o placeném sexu v digi světě.

Ale všem těm psychopaničkám, které hovoří o mužské ješitnosti, neochotě k ochotě a upřednostňování televize před chvilkami strávenými štelováním společného vztahu, za které považují analyzírování toho, kam se vypařuje vzájemné porozumění, když ony se tak snaží o pohodu a šmudlají si při tom vydíravé oči v kapesníku žádostivé omluv za všecičky nespravedlnosti, bych poradila, aby si více než obětavého promazávání koleček rodinného motůrku hleděly mastit zandávadla a nešetřily krémem ani na moučník.

Více informací